Het merk: bijzonder veel voor weinig
Met meer dan 100 winkels is de snelgroeiende discountketen Big Bazar een vertrouwde waarde in het Nederlandse en Belgische retaillandschap geworden. Alledaags en verrassend, met een bijzonder groot assortiment. Al jaren werken we met veel plezier voor deze ijzersterke formule. Dat doen we door te ondersteunen binnen de volledige customer journey. Met een contentstrategie die staat als een huis. En net zo goed met de invulling en productie van de folder, instore communicatie en e-mailmarketing.
Een consistente boodschap met alle uitingen als samenhangend geheel
Content met de content, dit hebben we gedaan:
Voor Big Bazar zijn we een partner op conceptueel en creatief niveau. In de operatie zorgen we voor een goedgevulde tweewekelijkse folder vol aanbiedingen, instore materialen, social media content en nieuwsbrieven. Ondertussen denkt ons creatieve team over de groots aan te pakken campagnethema’s als Back to school, Carnaval, Pasen, Tuin en Kerst. Daarbij mogen creatieve budget DIY's niet ontbreken. We inspireren de klant om meer uit de producten te halen. En houden de interactie erin met originele winacties en games. Waar content gemaakt wordt voor Big Bazar, komen wij om de hoek kijken. Zo simpel is het eigenlijk. Door die centrale rol vertellen we altijd consistent hetzelfde verhaal. Er was eens een discounter.... Bijzonder veel, bizar goedkoop.
Dit doen we ook nog...
Big Bazar is een klant voor wie we on going dingen aan het maken of bedenken zijn. Elke 2 weken verschijnen er digitale promotiefolders van onze hand. De nieuwsbrieven maken we met een tweewekelijkse frequentie en instore materialen ontwikkelen we doorlopend.