case
Cases Miniso 30 03

Miniso

Het merk: nieuw Aziatisch warenhuis

Dit in Nederland nog relatief nieuwe merk verkoopt betaalbare hype-producten waar iedereen blij van wordt. Miniso is geïnspireerd op de markante, frisse Aziatische lifestyle. Elke week zijn er nieuwe producten. Van flashy koptelefoons en guitige knuffels tot accessoires die nooit in de categorie 'nodig' vallen, maar die je toch moét hebben. Wereldwijd heeft Miniso meer dan 5.000 filialen. De openingscampagne van de eerste Nederlandse vestigingen en de brand awareness-campagne die daarbij hoorde, mochten wij verzorgen.

japans design

Activatie voor een retailer van esthetisch ontworpen hype-producten met Japans design.

In de winkel en buiten de winkel, dit hebben we gedaan:

De eerste fysieke Miniso-winkels in Nederland zijn een feit; april 2020 opende Miniso de deuren van een eerste vestiging in Utrecht. In juli van dat jaar volgde Eindhoven en in december Maastricht. In april 2021 ging de vierde winkel in Den Bosch open en er staan er nog meer op de planning voor uitrol. Aan ons de schone taak om online en offline buzz te creëren rondom de introductie van dit originele merk. Dat hebben we gedaan door een gefaseerde, lokale brand awareness-campagne voorafgaand aan de opening. Daarbij hebben we Miniso's tagline I love you so verder geladen. De ontwikkeling van de gloednieuwe inspirationele website hoorde er ook bij. En we zorgden in diezelfde periode voor zichtbaarheid op socials Facebook en Instagram.

Cases Miniso 07 05
Cases Miniso 30 0310
Cases Miniso 30 0313
Cases Miniso 30 0315
Cases Miniso 30 0314
wannahaves