Het merk: de grootste voor de allerkleinsten!
Stel je bent een van Nederlands grootste online retailers in merkkleding en -schoenen voor baby's en kinderen en dus altijd bezig met styling en mode. Dan verdient jouw imago het net zo goed om een beetje leuk aangekleed te worden, toch? Voor zulke klussen mag je ons in elk geval altijd wakker maken. Inmiddels werken we al heel wat jaren voor kleertjes.com en is het DNA van deze online retailer overal herkenbaar.
Het DNA van kleertjes.com herken je in elke uiting
Dikke pret op de set, dit hebben we gedaan
Samen met ons modische zusje mohr.amsterdam zijn we verantwoordelijk voor de crossmediale marketingaanpak voor kleertjes.com. Met een glansrol voor ons creatieve team dat zich mocht buigen over de tv-commercial die we maakten voor dit vrolijke merk. Van strakke concepten en storyboards tot de decors vol herkenbare props, fotografie en de videoproductie. De pay-off "Wat trek je ze morgen aan?" zit inmiddels goed tussen de oren bij alle papa's en mama's.
Ook fotografie
We verzorgen doorlopend alle fotografie voor kleertjes.com en per seizoen de tv-commercial. Voor web, de social-kanalen en uitingen in print. Ook tijdens een fotoshoot is niets te gek: compleet gestylede ton-sur-ton decors, (te) gekke props en toffe thema's voor de jongste modelletjes op de set. Zo creëren we de perfecte setting voor elke fotoshoot.