Het merk: goed eten voor iedereen
Nog niet zo lang geleden kwam de vraag van PLUS Supermarkten. Je weet wel, die supermarktketen met 270 winkels die goed eten heel belangrijk vindt. Of we een concept wilden bedenken. Een concept om klanten te inspireren en ze het lekkerste leesvoer voor te schotelen. Telkens volgens een nieuw, actueel thema... Dat zijn klussen waar we blij van worden! De eerste inspiratiefolder is sinds voorjaar 2021 inmiddels een feit. Het centrale thema? Lente natuurlijk!
Elke inspiratiefolder werken we rondom een nieuw thema in de spotlights
Een portie heerlijke content, dit hebben we gedaan:
Supermarkten werken vaak met grote, centrale thema's. In ons concept kunnen we al die thema's goed krachtig neerzetten. Een inspirerende seizoensfolder vormt de basis. Je vindt 'm 4 keer per jaar in de supermarkten van PLUS en kunt 'm ook digitaal lezen. In de eerste editie vieren we het voorjaar en we gaan samen nog veel meer mooie edities maken. En als we samen zeggen bedoelen we ook écht samen. PLUS betrekt ons bij alles. En dus stellen we de bladplank samen, dragen we actuele trends aan, ontwikkelen we recepten, bepalen de fotografiestijl, verzorgen de (food)styling en zetten alles in elkaar.
En ook nog: campagnefotografie
Onze fotografie is niet alleen in de inspiratiefolder te bewonderen, we schoten ook de campagnebeelden voor het thema BBQ. Een belangrijk thema voor PLUS, want de supermarktketen scoort altijd hoge ogen met het barbecue-assortiment. En dat willen ze minstens zo goed blijven doen door bekend te staan als dé supermarkt die staat voor goed eten voor (op) de barbecue. De kleurrijke beelden die we schoten dragen daar aan bij. Ze zijn instore te zien, maar ook in de weekfolders en online communicatie.