Het merk: persoonlijk ondanks de schaalgrootte
Moderetailer Van Uffelen combineert 2 heel mooie eigenschappen voor een retailer: toegankelijk zijn en tegelijkertijd altijd weten te verrassen. De dames-, heren- en kindermodezaak met vestigingen door het hele land (en online) is al meer dan 70 jaar een begrip. Persoonlijke aandacht is misschien wel de belangrijkste waarde van deze retailer. Elk seizoen brengen wij samen met Van Uffelen een (online) magazine uit dat volledig in het teken van de nieuwe collectie staat. Daarin gaan we voor hetzelfde uitgangspunt: verrassen met herkenbaarheid. Met één klik worden alle te shoppen items ook in een overzichtelijke weergave getoond.
Verrassen met herkenbare fotografie: een tegenstelling? Niet voor ons!
Zomer, herfst, winter en lente, dit hebben we gedaan:
Samen met ons modische zusterbedrijf mohr.amsterdam ontwikkelden we een fotografieconcept voor Van Uffelen dat we elk seizoen aanpassen aan de nieuwste collecties. In de beeldtaal van het (online) magazine herken je altijd de waardes van Van Uffelen als rode draad. We noemen: vriendelijk, verzorgd en compleet. Ook de prijscommunicatie is altijd herkenbaar. En dan is er om het af te maken vaak een mooie bijrol weggelegd voor een bekende Nederlander als Kim Kötter of Bastiaan Ragas die we mogen laten optreden als ware ambassadeurs van het merk. Zo zorgen we ervoor dat elk modemagazine helemaal Van Uffelen ademt.